poniedziałek, 23 czerwca 2014

Dojishin czyli "DN Trickster LightxL Fanbook" ;3

Jak wszyscy wiecie fani tworzą rożne fanowskie produkcje:fanduby,fanarty,pairingi no i oczywiście dojishiny...ahhh jak ja je kocham uwielbiam je czytać ;3 aktualnie dorobiłam się dwóch lecz opiszę tylko jeden a jest nim "DN Trickster LightxL Fanbook" na podstawie sławnej serii "Death Note" ten dojishin powiem szczerze że spodobał mi się nawet bardzo choć jest on z gatunku Yaoi (tak fanki yaoi to jest coś co powinnyście mieć) a ja za Yaoi nie przepadam jest to gatunek od którego trzymam się z dala choć udało mi się obejrzeć kilka anime typu yaoi,no ale przejdźmy do sedna dojishin ten jest bardzo przyjemny w czytaniu okładka jest jak dla mnie śliczna choć nie ma w niej nic specjalnego bardzo mnie urzekła ale to pewnie dla tego że jest na niej sam L a ja jestem jego fanką <3 xD zapłaciłam za niego 9,90zł ale nie żałuje bo jest świetny ;3 kreska jest...no jak na yaoi przystało jest ładna,co do tła (bakku) no to jego tu nie ma prawie wcale wszystko kręci się wokół bohaterów i tylko oni są ujmowani w kadrze choć czasem jest narysowane w tle jakieś biurko czy coś innego ;3
Fabuła czyli wróg każdego kto tworzy yaoi,yurii czy hentai xD no cóż fabuła właściwie nie istnieje w tym komiksie wszystko toczy się wokół bohaterów i ich relacji więc ogólnie 2/10 xD
Czy chciałabym kogoś zniechęcić do czytania tego komiksu? w żadnym wypadku ja wręcz chciałabym zachęcić na pewno znajdziecie go w jakichś komiksiarniach możliwe że na stronie Tablica.pl lub na konwentach ;3 ja sama kupiłam o w komiksiarni w Katowicach ;3  Yaoistki to naprawdę jest warte waszego przeczytania ;3

Ocena:4.5/10 
+zrobiłam kilka zdjęć ;3 xD
Autorzy:Aleksandra "riziak" Kapała,Katarzyna "washuuchan" Marlewska
Przygotowanie do druku:Jan Godwod
Korekta językowa:Katarzyna Bogdan


Nadeshiko




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz