czwartek, 12 czerwca 2014

Cytaty cz.2 ;3

To kolejny post z serii "cytaty" ;3 mam nadzieję że wam się spodobają ;3

„‚Nigdy nie zdobędziesz tego czego najbardziej pragniesz’. Kiedy uświadomiłam to sobie, nie wiedziałam co robić. Wtedy Kitamura uśmiechnął się i chwycił moją dłoń. Jest taką dobrą osobą. Zwykłe ‚dziękuję’ nie wystarczy, żeby okazać mu moją wdzięczność. Teraz już wiem, że nie jestem tą, którą lubi. Mimo to chcę mu pomóc. Tak jak wcześniej on pomógł mi. Czy popełniam błąd? Nie wiem, kto popełnia błąd, ale wiem… że nie mogę przestać iść przed siebie!”-Toradora

„Ten świat jest złożony z tysięcy harf, których nie sposób dojrzeć oczyma. Nasz świat jest wypełniony takimi harfami, a każda z nich wydaje inny dźwięk. Wszystkie te dźwięki współgrają ze sobą, tworząc niepowtarzalną melodię.”-Clannad

„Ty zasrany tranwestyto, Takim jak ty powinno się zmiażdżyć jaja i zostawić żeby cierpieli”-MariaHolic

„To chyba nieprzyjemne zostać podeptanym, ale deptać po kimś, to naprawdę miłe uczucie”-Kuroshitsuji

„Z czasem, cierpienie łagodnieje. Ale Ja, nie chcę czasu, by je wyleczyć. Nawet jeśli chcemy uciec od bólu i zapomnieć o wszystkim, czekają na nas przeszkody, które nas zwolnią w dążeniu naprzód”-Kuroshitsuji

„”Miłość przychodzi z nienacka”… Ble, to babskie czytadło. „Sraczka też przychodzi z nienacka”…”-Kanon 2006

Chociaż na taką nie wyglądam, mam ponad 100 przyjaciół. Więc moje życie towarzyskie i umiejętności interpersonalne mają się wyśmienicie. I doskonale się z nimi bawię co wieczór. Razem z sojusznikami próbujemy odzyskać skradzione światło kryształów, odbić uprowadzoną księżniczkę i uratować świat od zagłady.-Lucky Star

Ola i Nadeshiko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz