niedziela, 31 sierpnia 2014

Cytaty,cytaty i jeszcze raz cytaty ^^

Witam jak się już pewnie domyślacie dzisiejszy post będzie zawierał cytaty z różnych anime ^^ prócz tego dodam również dialogi :3 
  1.  Nadałaś mojemu banalnemu i bezwartościowemu życiu sens, a gdy już go odkryłem, zginąłem próbując do niego dotrzeć.-Otonashi Yuzuru Angel Beats
  2.   Kto niby płakał? Zaraz ty będziesz. Dotrze teraz do ciebie wspaniałość spinacza do prania, oraz to, że nie możesz się do niego nawet porównać-Naoi Ayato Angel Beats
     
  3. Satō Yō: Oshiroi, wolisz to robić ze mną czy z grupą psów myśliwskich? Oshiroi Hana: Naprawdę nie wiem, jak na to odpowiedzieć... Nie to, że nie jestem zainteresowana... Wolałabym tradycyjnie, z jedną osobą na raz, a najpierw chciałabym trzymać się za ręce i takie tam. Satō Yō: Pytałem, czy chcesz dołączyć do psów myśliwskich. Oshiroi Hana: Ale pytałeś, czy chcę to robić w grupie...-Ben-To
     
  4.  Ktoś kiedyś powiedział: "Przeznaczenie jest czymś, czego nie można wyrzeźbić własnymi rękoma". Ale jeśli dostanie się szansę, wtedy może zaistnieć niewielki cud-Furude Rika Higurashi No Naku Koro Ni
     
  5.  Moje życzenia są piękne jak marzenia, lecz moje marzenia są nie do spełnienia.-Furude Rika
  6. Himeko: Nic tak nie pozwala zapomnieć o problemach, jak oglądanie idioty w pracy. Nauczyciel: Inaba, rodzice nie nauczyli cię, żeby szanować nauczycieli? Himeko: Tak, tak, spadaj już. Nauczyciel: Próbuję uczyć szacunku, a w zamian otrzymuję brak szacunku!-Kokoro Connect
     
  7.  „Yuichi: W końcu dobra wiadomość. Gdy nie wyczyniasz takich głupot jesteś naprawdę słodka.
    Makoto: Słodka? Naprawdę?
    Yuichi: Ale gadasz takie pierdoły, że lepiej już nie otwieraj gęby. Musisz sie nauczyć bon tonu. Zmień też ciuchy i wyraz twarzy”-Kanon 2006

 Ponieważ jutro rozpoczyna sie rok szkolny ;-; to życzę wszystkim powodzenia w przetrwaniu ;-; ^^
 
 Następny wpis już w  środę ^^ 
Nadeshiko




  





1 komentarz: