sobota, 30 sierpnia 2014

Anime World POWRÓT!!!

Witam! dawno mnie tu nie było :) ale ponieważ wakacje się już skończyły...no jeszcze 2dni wolności więc...xD jak widzicie,albo nie widzicie xD dobra pomińmy to,jestem tutaj jedyną adminką bloga ponieważ koleżanka,która pisała go ze mną zrezygnowała ale nie martwcie się blog nic się nie zmieni wszystko zostanie tak jak było oczywiście mówię tutaj o wpisach bo z wyglądem to jeszcze nie wiem a i jeszcze to że wpisy będę dodawać w określonych dniach a nie w tedy kiedy mi się zachcę ponieważ nie będziecie musieli się denerwować że tego dnia dodałam nowy post a tu wy go nie przeczytaliście czy  co chwile wchodzicie na bloga i sprawdzacie czy jest nowy post ^^ w dniu dzisiejszym bądź jutrzejszym postaram się wstawić nowego posta także czekajcie :) mam nadzieję że nie zraziło was to iż blog długo nie funkcjonował ale to tylko przez okres wakacyjny a od dziś znów ruszam z wpisami ^^
(wpisy będą co środę i sobotę) 


Nadeshiko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz