niedziela, 14 września 2014

Polecane anime czyli:Battle Girls: Time Paradox

Konbanwa! ^^ no to dziś chcę wam polecić anime Battle Girls: Time Paradox uznałam że nie ma sensu polecać anime typu:Atack on titan czy Ao No Exorcist bo przecież owe anime każdy oglądał a jeśli nie oglądał to przynajmniej o nim słyszał :)

 Gatunek:Akcja, Fantasy, Historyczny, Komedia, Przygodowy


Anime Battle Girls: Time Paradox oglądałam dość dawno jest to anime dobre,w moim guście (tak mam raczej dziwny gust xp) myślę że jeśli przeczytacie ten post to chociaż w małym stopniu zachęcę was do obejrzenia go :)

 Hideyoshi to mała i sympatyczna dziewczyna, która najbardziej sobie ceni swój wolny i kochany czas po zajęciach w szkole. Do tego notorycznie spóźnia się na lekcje. Jednak jej świat może zostać wkrótce zburzony, bo oto nadchodzi test z historii i jak go obleje, to straci swoją przerwę wakacyjną - po prostu straszne! Dziewczyna, jak każda porządna uczennica, chwyta się ostatniej deski ratunku i idzie się... pouczyć pomodlić do pobliskiej świątyni. I tutaj zaczyna się cała przygoda, gdyż z powodu nieoczekiwanego zbiegu wydarzeń, za którym stoi jej niezdarność, przenosi się w przeszłość... a raczej do świata, w którym Oda Nobunaga zamiast być generałem jest skąpo odzianą magiczną wojowniczką itp.
 
Anime warto obejrzeć dla poprawy humoru bo jest naprawdę dobre ^^

Co do openingu to bardzo mi się spodobał ^^ po obejrzeniu owego anime jeszcze przez długi czas słuchałam openingu ^^

https://www.youtube.com/watch?v=YmtvruU0Gwg
Nadeshiko
  _________________________________________________
Przypominam o wysyłaniu swoich rysunków na naszego maila anime.world@onet.pl :)














 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz