sobota, 20 września 2014

Moje Top 5 najlepszych anime z sezonu letniego ^^

W tym poście mam zamiar przedstawić wam moje podkreślam moje top 5 najlepszych anime sezonu letniego,dlaczego podkreślam słowo "moje"? ponieważ wiele z was może uważać inne anime za najlepsze w sezonie letnim natomiast ja dziś przedstawiam wam anime które ja uznałam za najlepsze :) nie chcę nikogo obrazić tym postem w sensie takim że komuś jedno z tych anime nie przypadło do gustu a ja je umieszczam jako najlepsze po prostu chcę wam pokazać to co ja uważam za dobre,fajne anime :) jeśli wy macie także swoje top 5 anime sezonu letniego to piszcie w komentarzu :) 

  1.  Akame ga Kill to anime znalazło się na pierwszym miejscu nie bez powodu :) ja po prostu uwielbiam to anime,uwielbiam jego fabułę,uwielbiam opening,postacie kocham dosłownie wszystko w tym anime jest dla mnie naprawdę świetne *-* i choć ktoś może uważać inaczej to dla mnie jest ono wspaniałe i godne polecenia :)
  2. Kuroshitsuji 3:Book of Circus no cóż anime Kuroshitsuji pokochałam już od pierwszego sezonu i ogólnie owe anime już każdy zna :) Kurushitsuji uwielbiam za opening,ending,fabułę no i większość postaci po prostu je kocham *o* Kuroshitsuji 3 znalazło by się na pierwszym miejscu gdyby nie Akame ga Kill które mnie urzekło :3 polecam :)
  3. Tokyo Ghoul anime,które zapowiadało się bardzo dobrze i jest ciekawe ale myślę że można by z niego wykrzesać odrobinę więcej niż wykorzystano :) tak czy inaczej anime polecam ^^
  4.  Glasslip lekka komedia a także dobry romans ^^ na nudne dni w sam raz :) dlatego zawitało u mnie na 4 miejscu :) opening bardzo przyjemny tak jak i ending :) bohaterzy których polubicie od razu są bardzo sympatyczni i przyjemnie :3 zagmatwane relacje między nimi dodają tylko smaczku :) polecam
  5. Rail Wars! większość z was pewnie spodziewała się na tym miejscu SAO2 :^ ale uznałam że dam tutaj Rail Wars ponieważ SAO2 wszyscy znamy a mi ta seria jakoś tak się nie podoba natomiast bardzo do gustu przypadło mi Rail Wars które jest o bardzo prostej fabule i raczej nie ma tam nic mega ciekawego więc większość z was może znudzić anime o pociągach :) ale mi się podoba nie tak jak powyższe ale może być :) polecam :)
     
To na tyle :) piszcie swoje propozycje w komentarzach :) i przypominam u wysyłaniu swoich rysunków na anime.world@onet.pl
Nadeshiko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz